dinsdag 14 december 2010

Gestrafte schoenen

Ik was een beetje zenuwachtig, want er zat wel 100 man in de zaal die ik moest toespreken. En ook een paar belangrijke meneren die ik wou overtuigen van mijn kunnen. Maar het kon niet mis gaan, ik ben een vlotte prater, ik wist wat ik ging zeggen, had net gecheckt of mijn mascara niet uitgelopen was en mijn broekrits stond niet open.

En het ging gezwind, mijn grapje was geslaagd, ik sprak losjes en zonder stotteren, en toen stapte ik van het podium… en gleed uit… terwijl 100 man naar mij keek.

Het is de schuld van mijn schoenen, ik heb ze gestraft, ze staan nu in de hoek.
In de categorie 'niet te dragen' heb je nu de zitschoenen, de mooi-om-naar-te-kijken schoenen, de lelijke schoenen en de gestrafte schoenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten