maandag 26 september 2011

Naar het schijnt

Er is naar het schijnt een hele speciale kapper ergens in Gent, Sint-Amandsberg. De helft van mijn vriendinnenkring gaat er ondertussen, en niet toevallig is het ook de best gecoiffeerde helft.
De mens beheerst zijn stiel als geen ander. Maar naar het schijnt is het niet alleen dat, wat hem zo bijzonder maakt. Het is de manier waarop hij je aanspreekt met 'schat' en door je haar wrijft. En het is blijkbaar ook zijn lijf, want als zijn naam wordt uitgesproken komen niet veel later altijd de woorden 'schoonste vent van gent' en 'ongelooflijk sexy'  uit een vriendinnemond gerold.
Naar het schijnt is het ook de manier waarop hij je froufrou knipt en met zijn prachtige lijf voor je plaatsneemt.

Ik kan het niet bevestigen want ik heb hem nog nooit gezien... maar wel gebeld, deze middag.
Na het froufroudebacle kan ik wel een kappersverzetje gebruiken.
En ik meen het als ik zeg dat ook zijn stem heel sexy was.
Meer nieuws dus hierover na 4 oktober.

3 opmerkingen:

  1. Ik ken wel een bakker in Gent...

    Die portretten, zijn dat vriendinnen van je ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Portretten zijn allemaal toffe madammen, die een keertje een portretje verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes! Laat maar weten hoe het resultaat is. Mijn laatste kappersbezoekje is me niet zo goed bevallen als gehoopt, dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe kapper.

    BeantwoordenVerwijderen