maandag 4 juli 2011

Droeverig gevoel






















Het is bijna over, dat droeverig gevoel. Met dank aan dit. Wisten jullie dat eigenlijk, dat madame Clijsters al aan haar tweede carrière bezig is?

Maar ook dank aan mijn broertje die zo lief was te bellen om te zeggen dat zijn nieuwe wasmachine kapot is, zijn appartement onder water zit, al zijn kleren naar Werchter stinken en hij morgen moet gaan werken en geen congé meer heeft tot oktober. Dat helpt ook altijd, de miserie van de anderen, u kent dat wel.

Maar wat natuurlijk ook altijd helpt is de flow. Ik weet het, ik val in herhaling, maar hij wordt alleen maar beter. Volgens mij is hij echt voor mij geschreven, of hebben jullie ook problemen met droeverige gevoelens, de rompslomp van het huishouden en het feit dat je soms ontdekt dat niet iedereen je de leukste van de wereld vindt?

En de flow, die heeft nu een vakantieboek, voor op reis. Net zoals de Jommekes-vakantieboeken van vroeger die je ma kocht omdat je zou zwijgen in de auto en op de kast legde tot je op reis vertrok. En wij maar verlangen om daar in te mogen kijken.

Maar in het flow vakantieboek geen 'zoek-de -zeven-verschillen'-prentjes, wel mooie verhaaltjes, gedichten, nieuwe inzichten, tips. En natuurlijk ook mooie kleurplaten. Niet meer gekleurd sinds je twaalfde, dan moet je daar dringend weer eens aan beginnen. Kleuren... nog beter dan yoga.

Ik koop hem alvast en laat u weten of u dat ook moet doen. Als dat geen service is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten