zondag 6 februari 2011

Flow



Ik was al langer op zoek naar het ideale tijdschrift, want de flair...ik ben daar een beetje uitgegroeid. Verhalen over meisjes met buikpijn die dan blijkbaar zwanger zijn zonder dat ze dat wisten, dat kan me niet meer boeien. Zelfs niet de vrijdagavond, op de trein op weg naar huis,  als mijn hersenen op non-actief staan.

De feeling en zo, daar ben ik te jong voor, want op elke even pagina staat daar wel één of andere rimpelcrème, en rimpels ... die heb ik nog niet... of toch niet in die mate dat ik ze niet langer ontken en daar antirimpelcrèmes voor koop. En de Goedele...tjah dat is allemaal sex wat de klok slaat... en laat ons zeggen dat ik niet altijd zin heb in die onderwerpen.

Maar wat zag ik in december op de salontafel van vriendin B. liggen, en een week later toevallig ook bij vriendinnen V. en C.?  de Flow. De flow dat is een magazine om U tegen te zeggen. Het begint bij het papier, dat is zo leuk om vast te nemen. Een beetje harder en een beetje ruwer, een beetje meer klasse.
De foto's die zijn ronduit fantastisch, stylish met een grote S, pure kunstwerkjes.

En om één of andere reden zijn de artikels steeds de artikels die ik op dat moment wil lezen, vanalles een beetje: over jezelf, over dat andere geslacht, over schoenen, over ecohebbedingetjes, over boeken, over dromen...

En die redactrices kunnen er wat van, no offense maar van Aaf Brandt Corstius daar kan mevrouw Liekens nog wat van leren als het op schrijven aankomt.
De Flow dat is 8 keer per jaar een beetje rust in je drukke bestaan. Zoals ze het zelf zeggen: Flow is een tijdschrift voor vrouwen die graag wat meer tijd voor zichzelf willen, die op zoek zijn naar authenticiteit en rust, die het leven net anders willen aanpakken en nuchtere en praktische oplossingen zoeken voor dat overvolle (maar leuke!) bestaan.

Voor mij dus...

Alleen jammer dat de Flow van bij onze noorderburen komt, want dan moet je dat interview met een Hollander erbij nemen. Ik ijver dus voor een Vlaamse Flow, met een interview met Matthias Schoenaarts...
Iemand die mee wil doen?

En op de koop  toe heb je op de flowwebsite super leuke dingetjes... briefpapier bijvoorbeeld, dat is geleden van mijn plechtige communie, check dus zeker http://flow.web-log.nl/

1 opmerking:

  1. schoenen en andere kwesties past helemaal in de flow > ik denk dat jullie blog iets is om op te nemen in hun volgende editie :) x

    BeantwoordenVerwijderen