donderdag 11 november 2010

Vrouwengezaag

Wapenstilstand... jaja, maar vooral ook vrouwendag op Studio Brussel. Ik hou wel van die wijvemuziek en die stubruwijven en die wijveklap. 

Maar natuurlijk kon ik dat niet zeggen of het was weer van dat mannengezaag 'want wanneer was het eigenlijk eens mannendag? En dat vrouwen persé gelijk willen behandeld worden, maar waarom gedragen ze zich dan zo graag als het zwakke geslacht en waarom moeten er dan speciale vrouwendagen zijn...?'
Een beetje zoals die kerel die onze blog niet snapt...

Ik word daar zo moe van, van dat gezaag. Laat ons nu toch een vrouwendag hebben en vrouwenblogs en vooral heel veel vrouwenklap ...

Ik werd daar dus moe van en dat was niet goed voor mijn humeur en wat nog niet goed was voor mijn humeur was dat ik maar nooit op tijd naar 070344044 kon bellen voor die gratis sjakosj van 250 euro die je kon winnen. Ik wou die sjakosj en hoe meer ik de bezettoon hoorde,  hoe meer ik begon te beseffen dat ik eigenlijk geen mooie vrouwensjakosj had, en ook geen mooie vrouwenkleren en al zeker geen mooie vrouwenschoenen.
Tjah, t'was hier een echte vrouwenbluesdag vandaag.

1 opmerking:

  1. sexappeal zegt veel meer dan een delvauxken ...
    you're welcome
    charles

    BeantwoordenVerwijderen