donderdag 9 augustus 2012

Lokeren boven


Het heeft even tijd nodig gehad, ik heb zelfs last gehad van ontwenningsverschijnselen maar  ik denk dat de doorbraak heel nabij is: ik woon in Lokeren en ben daar gelukkig mee.  

Uiteraard zijn het de Lokerse Feesten die ik nodig had om dat te geloven.  Oké, ik denk niet dat er Irish Coffee geserveerd wordt, maar  het steengoede programma en vooral de ambiance aan de kaai en op de Fonnefeesten kan dit ruimschoots compenseren.  Wat ik wel nog mis in een soort van discobal, je weet wel die bal op de vlasmarkt waaronder altijd wel iemand staat die je kent. Maar bon, ik geef mezelf nog vier jaar om ook een Lokerse discobal te hebben. 
Voorlopig  wandel ik vol trots met mijn Gentse vrienden door Lokeren.
En heel toevallig  is het net ook dat deze week dat de kindjes een weekje aan zee zitten en dus doe ik heel even hetzelfde als toen ik deed toen ik 22 was: een weekje uitgaan combineren met werken. 

Maar helaas ik ben geen 22 meer. Het was toch weer even wennen aan het ontbijt deze morgen: een cola light en een dafalgan.

1 opmerking:

  1. Toch wel, die Irish Coffees zijn er! toch nog maar eens gaan? En dat bal in die spiegeltent was er vroeger ook, helaas afgevoerd wegens geluidsoverlast voor de buren. Lokeren is toch Gent niet. Maar blij, dat je je thuis begint te voelen!

    BeantwoordenVerwijderen