vrijdag 20 juli 2012

Logeetjes


Opnieuw had ik twee logeetjes. Ze hebben daar deugd van die logeetjes, maar het is ook goed voor hun moeder. Want die moeder die maakt geen foto's. Facebook staat  veel te vol met schattige kinderfoto's maar dus niet door deze moeder. Volgens mij weet die zelfs niet op welk knopje van de camera ze moet drukken om haar kindjes op de gevoelige plaat vast te leggen. Dus maak ik de foto's. Want kindjes zonder foto's in een album of op facebook, dat is een beetje zielig.
Ik leer ze ook zingen en breng hen wat muzieksmaak bij. Het heeft me bloed zweet en tranen gekost om hen ervan te overtuigen dat Triggerfinger zoveel beter is dan die Goteye, maar het is gelukt. 
En tot slot, leer ik hen knutselen, want die moeder dat is geen knutselaar, laat ons zeggen dat ze niet zo heel precies is en ook niet zoveel geduld heeft met schaartjes en lijm. Zie eens wat het resultaat is van een nachtje logeren bij B. 
Elke maand nemen we een foto in de fotocabine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten