zondag 22 juli 2012

Vakantieplan

Eerst dacht ik:'Oei, als wij in juni op reis gaan, moet ik gans juli en augustus werken.' Maar toen, die laatste week van juni, dacht ik: 'Dat  zal wel meevallen, werken in de vakantie. Niets toffer dan zwempartijtjes en BBQ'tjes na het werk'.
Maar vorige  week werd ik toch wat paniekerig, die zwempartijtjes, dat viel wat tegen. Ik bladerde door mijn agenda en kon alleen maar zuchten. Maar gelukkig heb ik vriendinnen, vriendinnen die bereid zijn om vier nachten iets dichter bij elkaar te slapen zodat er een plaatsje vrijkomt in de tent. En gelukkig heb ik een flexibel lief, die bereid is vier nachten het ganse bed alleen te vullen. En de kindjes, neen die gaan niet mee. Ik neem in de plaats mijn schuldgevoel mee. Dat kan ook al eens lastig zijn, maar dat slaapt net iets langer.
Tot over enkele dagen dus.

1 opmerking:

  1. Geniet van je vakantie en leg je schuldgevoel naast je neer. Dit is een uitgelezen kans voor partner en kindjes om nog dichter tot elkaar te groeien..

    BeantwoordenVerwijderen