maandag 30 juli 2012

Gênante werksituaties

Laat ik de blog nog maar even gebruiken om een taboe te doorbreken.... 'Ik heb het niet druk op mijn werk'.
Ik weet het , het is een beetje not done in deze tijden, en stel u voor dat een collega dit leest, ik zou het nogal mogen horen, maar werkdruk en stress staan momenteel niet in het woordenboek.
Oja, ik heb nog werk, taken zat, alleen is er vaak een gegronde reden waarom ik die werkjes zolang uitgesteld heb en laten liggen heb tot er echt niets anders te doen is. Er zijn de niet-leuke werkjes, er zijn de saaie werkjes maar nu komen ook de gênante werkjes naar boven.
Die dingen die ik zo lang heb laten liggen dat het gewoon schaamtelijk wordt om er nu nog aan te beginnen. Er zijn  nu éénmaal grenzen aan de veel gebruikte openingszin:  'Mijn excuses voor het wachten op een antwoord, maar door tijdsgebrek blablabla'.  
De delete-toets leek me vandaag de enige mogelijkheid om gênante situaties te vermijden.

En nu alle gênante dingen gedelete werden begin ik morgen aan iets waar ik nog het meest tegen opzie... de kuis. Niet de virtuele opkuis van het bureaublad, maar de echte met een vod en bureaukasten waar ik hoogstwaarschijnlijk nog enkele verloren brooddozen in ga terugvinden... Hopelijk zijn ze leeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten