dinsdag 29 mei 2012

Tombola

Een nieuwe mijlpaal in mijn bestaan als ouder is bereikt.... ik word volgend jaar 'penningmeester' van het oudercomité. Had mij dit tien jaar geleden gezegd en ik had eens goed met mijn ogen gerold. Ik zei het u al, het is kinders OF gezond verstand en het kan dus rap verkeren.
Wie weet  zit ik hier binnenkort met zo een aartslelijke trampoline in mijn hof of verkleed ik gans mijn gezin voor een communiefeest.
Maar bon, engagement heet dat, en ook een beetje 'iemand moet het doen'. Maar voor ik volgend jaar de centen ga tellen van de jaarlijkse taartenverkoop heb ik deze week een ander varkentje te wassen voor dat oudercomité. Ik moet namelijk op zoek naar prijzen voor de tombola.
De winkels op de markt van Lokeren aflopen is aan mij niet besteed, dus doe ik het liever via deze weg. Hebt u vorig jaar misschien iets gewonnen met de schooltombola dat nu in uw kelder staat te verkommeren. Ik wil het gerust komen halen, zo doen we meteen weer een beetje aan consuminderen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten