maandag 19 maart 2012

Tinternet

Af en toe werk ik eens samen met studenten. Die mensen moeten immers eindwerken maken en stages doen en dan kunnen ze dat maar beter in een nuttige omgeving doen. In die van mij bijvoorbeeld.
Het 'tricky thing' aan studenten is dat je er vaak van uitgaat dat dat volwassen mensen zijn, maar dat is niet altijd zo. Het is niet omdat ze één meter 80 zijn en een snor hebben, dat hun denkvermogen al helemaal is ontwikkeld. Uiteraard bestaan er hierin variaties.
Zo werd ik ook vandaag weer geconfronteerd met de studentenhersenkronkels.

Een half uur was ik al aan het wachten en toen ie nog altijd  niet opdaagde ben ik maar alleen vertrokken. En natuurlijk kreeg ik na een kwartier telefoon. Het was niet zijn schuld hoor. "Het was 'tinternet', mevrouw, tinternet was verkeerd, die had gezegd dat er een trein was en er was er geen, echt waar".

Ik heb hem geantwoord dat ie maar eens een klachtenbrief moest schrijven naar tinternet, stel je voor, sebiets haalt ie zijn diploma niet door die snoodaards. Een kopietje en het eventuele antwoord mag ie in zijn stagemap steken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten