donderdag 8 maart 2012

Man zkt vr

'Als het op vrouwendag niet lukt, dan zal het nooit lukken' moet hij gedacht hebben en toen stuurde de onbekende man mij deze sms.
(Geen greintje zever in dit verhaal hé!)

Hey ben peter 35 mag gezien worden 1,92m uit ovl. heb zomaar wat lukraak telefoonnrs ingetikt uit witte gids in de hoop men droomvrouw te vinden! wat ik zk is iemand tss de 25-45j mag mollig volslank zijn uiterlijk en kids geen problm ;) ben je zo iemand laat dan weten en sorry voor het storen groetjes peter

Vraag 1: Is er iemand geïnteresseerd, laat het me weten want ik heb natuurlijk zijn gsm-nummer. En laat u dus vooral niet tegenhouden door uw dik gat, mocht u dat hebben.

Vraag 2: Is er iemand actief in de hulpverlening en zie je het zitten om die vent te helpen, please doe dat en bewijs hem en alle vrouwen die in de witte gids staan een gunst.

Vraag 3: Wat kun je doen om uit de witte gids te geraken?

3 opmerkingen:

  1. Is wellicht Leterme die zich weer 'verveelt'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo romantisch... Uit de honderdduizenden vrouwen die in de witte gids staan, pikt hij er net jou (en nog enkele anderen) uit. En het is nog een kerel met diepgang ook die niet valt over oppervlakkige uiterlijkheden. Zou je er toch niet eens mij afspreken? Dat levert gegarandeerd weer een vermakelijk blogstukje op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allez, waar vind je nog een vent die niet om uiterlijk geeft en het niet erg vindt dat je kinderen hebt? Dit is een parel!

    BeantwoordenVerwijderen