zondag 11 september 2011

Max Mobiel

Iedereen die in Gent ooit al eens  een fietsenzaak binnenstapte zal me geloven. Stap niet onvoorbereid binnen, maar maak je klaar voor een strijd.

Echter... vorige stapte ik helemaal verbouwereerd Max Mobiel buiten…

Want lieve lezers, ik heb iets goeds ontdekt.
Ik ontdekte een fietsenzaak ik Gent:
-       waar je binnen de minuut wordt onthaald
-       waar de groet zelfs zonder snauw gebeurt, maar met een vriendelijke lach
-       waar ze je niet zeggen dat je ten vroegste binnen een week je fiets mag komen halen, omdat je misschien dacht dat ze daar niets te doen hadden
-       waar ze zeggen dat ze goed op schema zitten en je de dag nadien al om je fiets mag komen
-       waar ze niet dreigen om je fiets buiten te zetten, als je er niet rap genoeg omkomt
-       waar ze je geen bonnetje meegeven met opschrift: onopgehaalde fietsen worden tot schroot herleid !!!!!!
-       waar je tegen een zacht prijsje een fiets kan huren, zo lang de herstellingen duren. Die huurfiets bolt 10 X beter dan de jouwe
-       waar werk mee gecreëerd wordt voor wie het moeilijker heeft op de arbeidsmarkt

Ik wou dit even met jullie delen, want goeie dingen moet je niet voor jezelf houden, maar niet teveel verder vertellen aub.

1 opmerking: