zaterdag 6 augustus 2011

Vakantie deel I

Ooit.. over een jaar of 20 zal ik een supergeorganiseerde moeder zijn, zo ééntje die niets vergeet en op alles voorbereid is. Misschien moet ik dan aan een nieuwe lading kinders beginnen, maar mijn eicellen zullen tegen dan waarschijnlijk verschrompeld zijn.
Maar ondertussen ben ik ook al goed bezig en wil ik mezelf eens bestoefen. Onze tentvakantie die is namelijk redelijk goed meegevallen... dankzij mijn fantastische voorbereiding. Ook al overstroomde de tent tweemaal, de kinders en de meeste kleren bleven droog. Gehuld in regenjassen en gummilaarzen en schuilend onder onze nieuw aangekochte 'garp', trotseerden mijn kleintjes die eerste regenweek. Ik had ook enkele zaken ingepakt die niet zo praktisch bleken. Zoals mijn nieuwe Marlies Dekkers-bikini die niet in de solden was en dus pokkeduur en helaas maar vijf minuten gedragen werd de eerste week. En ook die plastieken wijnglazen (van die campingwinkel waar ze alles hebben in campingformaat, zelfs expressomachines) werden niet uitgepakt. De eerste week werd er door twee volwassen personen welgeteld een halve fles wijn gedronken, maar dat lag eerder aan mijn sinusitis dan aan de regen.

Maar.... er volgde gelukkig nog een tweede week... Maar om mijn bikini echt winstgevend te maken zal ik toch ook nog wat Belgische zon nodig hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten