zondag 17 april 2011

Elegantie op de luchthaven

Mijn lief vertrok naar de Noordpool, of niet echt naar de Noordpool maar toch naar ergens vlak onder de Noordpool.  En dus was ik zo lief om hem naar de luchthaven te brengen. Het was lang geleden dat ik nog iemand naar de luchthaven had gebracht, want meestal zwaaien we elkaar uit in de keuken, treinen rijden immers ook naar de luchthaven.

Maar omdat het dus zo lang geleden was, was ik iets belangrijks vergeten. Aan de luchthaven  moet je goed onthouden waar je je auto zet, want aan de luchthaven, staan er veel auto's. Nochtans dacht ik slim te zijn, want ik had het nummer onthouden...van de parkeerplaats.... niet  van de parking.

Dus was ik wanhopig op zoek naar plaats G329 in lockparking 1 terwijl ik op frontparking 2 moest zijn. En dit op veel te  hoge hakken en met een grote zak in mijn handen, een zak met een soort bed in dat stoere mannen aan rotsen hangen om in te slapen. Waarom ik dat meezeulde in lockparking 1, dat brengt me te ver.
Maar u snapt het plaatje wel... het was niet zo elegant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten