woensdag 27 april 2011

10 op 10

Na een maand ouderschapsverlof is het tijd voor een evaluatie. En ik geef mezelf een tien op tien en wel hierom:

-Het lezen van de gazet is exponentieel toegenomen in die periode
-Het koffie drinken bij C. en B. is ook officieel toegenomen
-Ik heb al twee kasten uitgekuist en die beestjes zijn uit mijn bloem
-Ik heb het 'comeren' aan de schoolpoort helemaal onder de knie (ik ben niet voor niets van Poperinge)
-Ik ben niet alleen goed in 'comeren', ik weet ook al  zeer goed bij welke schoolpoortmoeder/comere ik moet gaan staan als ik wil weten in welke 'menages' het niet zo goed gaat
-Mijn wenkbrauwen zijn geëpileerd en mijn kapsel is onderhouden
-Na twee jaar voorbereiding is het groentenpakket een feit.

Ik had gedacht misschien een half puntje af te trekken en wel hierom:
-Mijn kinders zijn nog altijd niet ingeschreven in hun nieuwe school
-Mijn ouderschapspremie is nog altijd niet aangevraagd.


Maar dat zijn details, je moet niet te streng zijn voor jezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten