vrijdag 18 maart 2011

Oproep

Er zijn nu éénmaal meer vrouwen dan mannen op de wereld... geen idee waarom, maar ik heb dat eens ergens gehoord.
En wat blijkt nu... ook in de heat and meet inschrijvingen blijkt het allemaal een beetje oneerlijk verdeeld. Vrouwen genoeg, maar mannen daar zijn ze nog naar op zoek. Hebben mannen dan toch meer schrik voor het onbekende? Of angst voor schone vrouwen?

Want inderdaad, beste mannen, er zit wat vrouwelijk schoons tussen, schoons met brains, waarmee het zeker leuk is een avond aan tafel te zitten.
En mannen, die zijn er ook... maar niet genoeg.

En we willen de dappere vrouwen die zaterdagavond toch ook belonen met een leuke vent. Want vrouwenonderonsjes, dat is leuk, maar God heeft niet voor niets twee geslachten geschapen.
Dus beste mannen, schrijf u hier in en bezorg een vrouw het diner van haar leven.

3 opmerkingen:

  1. Verrast mij helemaal niet. Overal waar ik kom, ontmoet ik vrouwen. Supertoffe single vrouwen. Maar de mannen, geen idee waar die zitten.

    Ook de reacties op onze blog komen voor het merendeel van vrouwen. Misschien moeten jullie niet alleen via de blog reclame maken van jullie event, maar ook via andere kanalen waarmee jullie meer mannen bereiken (stuur de uitnodiging eens naar P-magazine misschien).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet niet hoor ... maar uit nieuwsgierigheid probeerde ik de link om in te schrijven ... Misschien zijn er wel mannen die willen inschrijven maar niet kunnen !! Die link opent wel maar sluit direct ... ofwel ligt dat gewoon aan mijnen pc ... kan ook natuurlijk

    In ieder geval hopelijk vinden jullie de mannen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ' t is de link: schrijf u hier in ... (' tandere werkt wel heb ik gemerkt :)

    BeantwoordenVerwijderen