dinsdag 15 februari 2011

Ecochecques


Mijn collega’s wilden ecocheques en ik eigenlijk ook, want ecocheques, daar kun je leuke dingen mee kopen. In sommige winkels ook onkruidverdelger, maar dit laten we even ter zijde. Sinds dit jaar kun je met de ecocheques ook biovoeding kopen, zoals deze praliné-pasta (zoveel lekkerder dan choco) of deze burgers (zoveel lekkerder dan koteletten). 

Maar om de ecocheques te vragen hadden we een soort van personeelsvertegenwoordiger nodig, zo iemand die dat wou vragen aan de baas en dat ook een beetje goed kon uitleggen. En uiteraard  kun je er van op aan, dat die vertegenwoordiger nog andere dingen zou mogen doen doen dan zorgen voor ecocheques. 
En alhoewel ik een geëngageerd persoon ben, leek het me nu niet het meest geschikte moment om dergelijke taak op mij te nemen, hoe lekker de praliné-pasta ook mag zijn.


Tot ik dit zag, deze prachtige blauwe botjes kun je kopen met ecocheques, 123 euro kosten ze, en laat dat nu net het bedrag zijn dat we jaarlijks zouden krijgen met de ecocheques.

Ik heb mij vandaag kandidaat gesteld.

2 opmerkingen:

  1. Ik ken een hele leuke winkel waar je kleding kan kopen met ecocheques ! genaamd 'Today is a good day' in Antwerpen, ze hebben ook een site www.todayisagoodday.be zeker checken ('; groetjes Kim.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Euh, blijkbaar werkt je muis niet zo goed?

    BeantwoordenVerwijderen