maandag 17 januari 2011

Lekstok


Ik ging eens vroeg naar huis gaan, want mijn dochter had de opvang teveel gezien vorige week. Het kwam goed uit, ik was in Gent op een beurs en kon op tijd vertrekken. Tot ik de parking van Flanders Expo wou uitrijden...achter een bus. Een bus met een vrouw aan het stuur die haar bocht te scherp nam en zich volledig klem reed. En je zou denken: als je je in een klem kan rijden, kun je je er ook uit rijden, maar deze redenering ging niet op. Op de koop toe was de vrouw een beetje overstuur, en als je overstuur bent lukt het nog minder om geconcentreerd manoevers uit te voeren. Dat weet ik...uit ervaring...en daarom heb ik ook besloten geen buschauffeur te worden.

En dus wachtte ik en besloot ik me niet op te winden, één hysterische vrouw op de parking van Flanders Expo was genoeg. En ik bleef wachten een uur en 20 minuten.
Mijn dochter wachtte ook een uur en 20 minuten, met haar jas aan en ook haar muts. Ze weigerde die uit te doen en van het bankje te komen want mama ging haar vroeg komen halen.

Ik heb daarna een lekstok gekocht in de Delhaize, zo een veel te grote vieze pedagogisch onverantwoorde lekstok .....iemand moet die toch kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten