woensdag 8 december 2010

Kan het nog fouter?

Sommige dingen zijn fout, zo fout. We hadden al problemen met de teva-dragers maar met de stiletto-teva-dragers, daar weten we nu echt geen blijf meer mee.  Bekijk dit nu toch zelf?
Oké, ik heb de voorbije dagen gevloekt dat ik enkel schoenen met hakken heb. 'Stuntel' is my middlename en sneeuw en ijs, dat zijn nooit mijn beste vrienden geweest zelfs niet toen ik nog op platte voet door het leven ging. Maar om me zoiets te doen dragen, zou ik toch eerst zelf veel geld moeten krijgen. Dus bij deze een oproep, wie heeft deze gedrochten in haar kast staan? Alstublieft laat mij meekijken in your crazy mind.

Meer teva-monsters vind je hier.



3 opmerkingen:

  1. euh, kom eens in Azie kijken. In Tokyo was dat 'so last year'... sokken in sandalen op hoge hakken enz... ik begrijp de sokken in de sandalen nog, maar de sporty schoenen op hoge hakken (hier ook in aanbieding: sneakers op stilletos enz)?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice, ik moet dringend eens met mijn fototoestel, bij je op bezoek komen...

    Bieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier terecht gekomen via de weekmenuten, ik vind uwen blog wijs :) Meer heb ik helaas eigenlijk niet te melden ;)

    BeantwoordenVerwijderen