donderdag 7 oktober 2010

late night shopping

Een heel kort berichtje vanavond want ik moet nog gaan shoppen. Gent organiseert een avondshopping in de binnenstad. Ik ben wel pro, eerst de kindjes in bed en dan op zoek naar een paar nieuwe schoenen. Toch veel gezelliger dan op zaterdag massa's mensen trotseren en twee kleuters meesleuren in de schoenenwinkels.
Natuurlijk past dit niet geheel in het consuminderenverhaal, maar er zijn natuurlijk ook duurzame tweedehandswinkels open vanavond, of er is het swishing-event.  En je hoeft ook geen kilo's kleren te kopen, een paar schoenen of twee kan volstaan, niet?

Dus dames, sluit de laptop, kus de husband goedenavond en rep je naar de stad.

1 opmerking:

  1. Ook naar swishing geweest? Het was mijn eerste swishing-event en dat smaakt in elk geval naar meer! De kledingvangst was een superleuk rood-wit-bolletjes t-shirt, een blauw topje, een rok en een hippe trui. Alles dat op mijn verlanglijstje stond na de pasronde is in mijn bezit!

    Eindelijk haalde ik eens voordeel met mijn XS/S-maatje, want terwijl mijn vriendin bij de mediums bijna moest vechten om iets te kunnen passen, had ik een pak minder vrouwelijke concurrenten die de kleren van m'n lijf wouden scheuren.

    BeantwoordenVerwijderen