zaterdag 19 juli 2014

Engeland dus

Ik weet niet meer wiens idee het was, laat staan waarom we op het idee kwamen. Maar sebiets vertrekken we dus naar Engeland. Omdat we eens niet naar een huis in de Ardèche of een camping in de Dordogne wilden. Naar Engeland dus, dat land dat gekend is wegens zijn vele regenbuien.
En omdat we toen toch met gekke ideeën bezig waren besloten we ook eens ons hippiegehalte te testen. Dit wordt dus ons onderdak voor de komende 19 dagen. Mocht u er nu even aan twijfelen, inderdaad we zijn een vierkoppig gezin.


Mijn buik doet opeens een beetje raar, nu ik besef dat we daar morgen al in gaan wakker worden. En omdat buienradar me er fijntjes op wees dat het daar zoals verwacht nogal nat is, heb ik alvast deze gekocht.


Over 19 dagen vertel ik u alles over Engeland vanuit een camionette. 

1 opmerking: