woensdag 19 juni 2013

Verzorgd (deel II)

Er zijn wel meer besoignes aan  mondelinge examens. Want behalve mijn schoenen bezorgt nu ook mijn stem me wat stress voor dat examen morgen. Op een mondeling examen in mijn school moet je dus blijkbaar fluisteren. Omdat je die studenten die nog zitten voor te bereiden niet wil storen, maar vooral omdat er eigenlijk maar twee vragen over de cursus bestaan en iedereen dus dezelfde krijgt. Heb ik al gezegd dat ik de docenten op mijn school soms eens verdenk van luiheid?

Maar bon, dat zorgde dus voor problemen dinsdag want ik kan niet fluisteren. Allé, ik kan dat wel... een beetje... maar niet genoeg, want elke 5 zinnen werd ik onderbroken door een 'ssst' van de docent voor me.
Probeer in godsnaam eens uw punt te maken terwijl je fluistert, dat gaat dus niet. En wat nog erger is, ik kan niet 'verzorgd' fluisteren.
Hoewel ik soms echt wel accentloos kan praten, kan ik enkel fluisteren in het West-Vlaams.
Heel raar en vooral heel not done. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten