donderdag 16 mei 2013

Elegant


Ik besloot de uitdaging van het vergaderen in het buitenland nog wat groter te maken, ik wou de bagage beperken tot één grote sjakosj. Geen trolley die ik als een hondje achter me aan moest sleuren maar een elegante oversized bag. De klimatologische omstandigheden waren me gunstig gestemd, gezien het in Polen 30 graden was volstond een kleedje, een onderbroek, mijn tandenborstel, wat staaltjes concealer, dagcrème en mijn mac.

Maar mijn bagagebeperkingen vergden dan wel een heel overdachte schoenenkeuze. De schoenen moesten zowel passen bij mijn kleed als bij mijn broek,  aangepast zijn aan  de 30 graden overdag  en het sjieke diner van 's avonds.... een elegante sandaal dus.

Maar de elegante sandaal bleek niet de ideale schoen toen ik vanmorgen om half vijf in mijn auto stapte.

Een elegante oplossing was er niet, een praktische wel. En geloof me, ik was niet de meest fout geklede vrouw in dat vliegtuig.




1 opmerking: