donderdag 24 januari 2013

Driewerf hoera

Driewerf hoera, een fles cava en een beetje stoef voor mezelf.
Ik heb mijn examens overleefd. Het is te zeggen, ik ben geen twintig kilo vermagerd (jammer, zelfs geen 5), ik zie er niet uit als een psychotisch wrak en... ik heb niet opgegeven.

Het was wel niet zo plezant de voorbije weken, laat ons zeggen dat de randvoorwaarden die de combinatie examens en werk moesten mogelijk maken ook niet helemaal vervuld waren. Integendeel zelfs, ze werkten me in feite keihard tegen.
Maar het zit erop, of ik erdoor ben laat ik even in het midden.
Het belangrijkste is dat ik het zie zitten om dat nog eens vijf keer te doen, zo examens.
Eén keer had ik er bijna de brui aan gegeven. Toen ik 's morgens om zeven uur de trein moest nemen en die maar zes in plaats van negen wagons had (lees: ik moest een uur rechtstaan op een koud stuk trein).
Maar toen was er daar het station Brussel Noord, met wifi en.... Zalando.

Een paar cowboybotten kan veel ellende doen vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten