zondag 4 maart 2012

PassiPassé


Sint-Niklaas heeft een nieuwe winkel. Daar ben ik blij mee gezien ik nog steeds werk aan het maken ben van een echte integratie in het Waasland. Coole winkels kunnen me daar alleen maar bij helpen.
Het is een winkel met alleen maar mooie dingen, dingen die je inspireren en goesting doen krijgen.

Je kunt de winkel het best beschrijven als een webwinkel maar dan in het echt, en dat heeft niets dan voordelen. Hoeveel keer heb ik al eens op een zondagmiddag in mijn computer willen kruipen om wat tijd door te brengen tussen mooie spulletjes? En nu kan dat dus echt.
De webwinkel in het echt is eigenlijk ook letterlijk te nemen want ze is ontstaan doordat verschillende eigenaars van online shops de handen in elkaar sloegen en gezamenlijk aan dit project begonnen.  Passi passé levert de leuke vintage meubelen, maar ook de leuke keukenspullen en last but not least de tweedehands kleren en SCHOENEN!! Milky-Way legt er zijn tweedehands kinderspullen, en tweedehands is hier iets helemaal anders dan de tweedehandse kleren uit de kringloopwinkel, al trek ik daar heus ook mijn neus niet voor op. En er liggen ook nieuwe collecties kinderkleren, allemaal handmade en uit biokatoen, van Milky - Way en van de derde partner in crime Boguz.

Allemaal spullen dus waarvoor ik mij graag een keertje verplaats op een zaterdagmiddag. Of op een zondagmiddag of op een vrijdagavond. Want de winkel heeft zich niet voor niets ‘conceptwinkel’ laten dopen.  Je kunt er ook echt gewoon wat rondlopen en een koffietje drinken nadat je je kinders gedropt hebt in de kinderhoek.
Na ieder kamertje blijkt er immers nog een ander kamertje te komen waar nog wat leukere spullen te vinden zijn, oorbellen, knielappen, sjaaltjes, name it en je vindt het wel in een hoekje.

 Vind ik leuk dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten