dinsdag 3 januari 2012

Aërosollen

Na het strooizout van vorig jaar, blijkt nu de aërosolmedicatie uitgeput. Tjah, dat zijn zo van die seizoenskwaaltjes. Ik vind dat grappig, ik vind dat ik dat hoewel de situatie ernstig is, ook grappig mag vinden. Ik ben immers zelf een heavy user geweest van de aërosol, 24 maanden lang.

Ik had het trouwens zien aankomen, dat tekort aan aërosol-bucht, via facebook, waar anders.

Want in plaats van daar statussen te lezen als 'aan het bekomen van leuk feestje' las ik daar steevast 'kleine P of I of G is aan de aërosol'. Meestal volgde er dan ook een update van de graden koorts en de ernst van de infectie en werd er heftig medeleven betoond.

'Maar aërosollen kan ook leuk zijn, als je er maar een feestje van kunt maken' zeggen wij ten huize D.

1 opmerking: