zondag 2 oktober 2011

Pamper

Ik was op zoek naar een feestje, want ik had iets te vieren. Ik moest er immers "een pamper af drinken". Het idee komt niet van mij maar van haar. Ik vind het een goed idee, elk feestjesexcuus is een goed idee.
Eigenlijk was die pamper er al een half jaar geleden af, maar enkel overdag, niet 's nachts.
Maar nu is het dus helemaal gedaan, dat gedoe met veel geld uitgeven aan pampers, pampers aandoen en erger nog, vuile pampers afdoen.
En dit is het definitief einde van het babytijdperk. Want een kind zonder pamper neen, dat kun je op geen enkel moment een baby meer noemen. Zelfs niet als dat met een tut in de mond in je armen ligt te slapen.

En dus word ik weer wat weemoedig, einde van tijdperken, ik heb het daar altijd een beetje lastig mee.

Gin-tonic time dus dit weekend.

2 opmerkingen:

  1. Niet te veel Gin-tonic of er zijn volwassen pampers nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeg dat haar meter heel fier is op deze grote meid!

    BeantwoordenVerwijderen