woensdag 21 september 2011

Mad Man


Mad Man won alweer een Emmy award voor de beste serie.
Wel ik ben ook verslaafd. Beetje raar eigenlijk aangezien er bitter weinig gebeurt in deze serie. Behalve dan:
-       Iedereen is een kettingroker
-       Ze hebben allemaal een serieus drankprobleem
-       Ze werken niet, maar vergaderen veel
-       Ze doen nooit variapuntjes op het einde van een vergadering
-       Ze gaan midden in een gesprek vaak gewoon weg
-       Mannen gaan vreemd aan de lopende band
-       Depressieve onbegrepen huisvrouwen gaan ook vreemd maar iets minder frequent
-      

Ik blijf dus kijken, ik zit aan het begin van seizoen 4 (Betty ontdekte net de geheime schuif van haar husband), maar ik weet niet goed waarom ik blijf kijken eigenlijk…
De nostalgie, de mooie kleedjes?

Misschien omdat ik diep van binnen Joan Holloway wil zijn?

Joans husband: ‘I don’t want to argue about this.’
Joan: ‘Well stop talking.'

How cool is she?!

Ik heb mezelf hier gemadmand (zie prentje, ik sta naast Don Draper, natuurlijk).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten