dinsdag 16 augustus 2011

Portret Julie F.


Julie Foulon is 31, woont samen met haar Bert en zoontje Sam (bijna 11 maand) in het Heuvellandse Westouter. Ze houdt van een dansje placeren en kokkerellen, ze eet het liefst van al visgerechtjes. Jammer dat manlief net daaraan allergisch is. Julie is lector in de SLO-opleiding (CVO VIVO). 
Ze houdt niet van bemoeials, getreuzel en champignons.

Wat heb je altijd bij je?  Krultang, maar ik ben aan het afkicken sinds mijn rechte froefroe. 

Wat is je gemoedstoestand nu? Toppie.

Wat vond je het ‘sjiekste’ van de dag? Thermometer bekijken en zien dat het 30 graden is + bericht dat het in België regent.

Wat wil je zeker nog doen voor je sterft? Essentiel leegkopen.

Waarvan heb je spijt? Gisteren geen voorgerecht besteld.

Wat was je beste beslissing ooit? Gisteren dessert besteld.

Wanneer was je het gelukkigst? “Het is een jongetje en 't is al in orde”
 
Wat is je succesrecept? Varieert nogal, deze zomer was dat paëlla. (Red.: Bert kan gelukkig wel zeevruchten eten.)

Wat is je grootste miskoop? Zoals elke zomer, een kleedje dat net niet dicht kan! Ik vind het nog altijd prachtig en ....misschien kan ik er volgende zomer wel in!

Naar wie kijk je op? Chris Lomme.

Wie/wat geeft je stress/ergernis? A man in uniform.

Wie doet het huishouden? Ik verdeel de taakjes altijd eerlijk...

Welke goeie doelen steun je? Amnesty international.

Wat vind je een interessante eigenschap aan jezelf? Dat ik elke dag van ’s morgens tot ’s avonds zoveel dingen weet te bedenken die ik zeker moet doen voor ik ga slapen.

Wanneer heb je het laatst gehuild? Om Lydia.

Wat vraag je je soms af?  Wat ik zou aan doen.

Wat is het moeilijkste dat je ooit deed? Een meisjesnaam kiezen, bleek dan niet nodig te zijn...


Welke liedjestekst zong je ooit foutief mee? Meerdere, het probleem was eerder de toonhoogte.

Ik zou nooit meer...? Een geleide reis doen.

Waarin geloof je? Eens glimlachen!


1 opmerking: