donderdag 9 juni 2011

Kadootjes


Als ik weg ben voor het werk en de kindjes achterlaat, voel ik me schuldig. Gelukkig kun je schuldgevoel afkopen. Dat is heel simpel, hoe meer nachten je je kroost alleen laat, hoe duurder het kado dat je voor hen koopt.
Ik heb chance, ik heb twee dochters die zot zijn van alles waar ‘Hello Kitty’ opstaat. En die onnozele kat staat tegenwoordig op bijna alles. Dus kan ik mijn schuldgevoel zelfs afkopen met nuttige kado’s, zoals onderbroeken, of knielappen.  Ook handig is dat al die Kittyspullen te koop zijn in de H&M. En de H&M, die vind je echt overal, van Warshau tot Sevilla. 
Ik geef toe, de H&M, dat is niet duurzaam en bovendien verkopen ze brol. Maar als ik een schuldgevoel moet afkopen, denk ik daar even niet aan.  (Ik let er wel op dat mijn collega’s me niet volgens als ik hen vertel dat ik even de stad intrek om kadootjes te kopen. )

Maar in Sevilla, heb ik toch iets anders gevonden. Geen idee of het duurzaam is, echt gezond voor de rug van een kleuter zal het wel niet zijn, maar ze zijn toch schattig, niet? Veel schattiger dan katten met strikken op hun kop.
Nu heb ik mijn eigen Suri Cruise, twee keer zelfs ;)

2 opmerkingen:

  1. we hebben net dezelfde gekocht in Barcelona, mét jurkje erbij!! als je je dochters ermee ziet lopen, zijn ze nog veel schattiger!!

    adel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Akotee in A'pen verkopen die ook! Maar ze zijn wel ONTZETTEND mooi! Enkel wij hebben een zoon en die zou er nu echt niet mee staan

    BeantwoordenVerwijderen