dinsdag 3 mei 2011

Overspannen

Soms ben ik niet zo stabiel. Meer dramaqueen dan ik eigenlijk zou willen en af en toe een beetje overspannen. Die overspannenheid uit zich dan in bizar gedrag, zijnde:

-Een meute fietsende pubers vervloeken vanachter je stuur en in jezelf denken dat ze dat zouden moeten verbieden... fietsers... veel te gevaarlijk
-Beginnen wenen omdat je achter een vuilkar zit
-Overwegen om je vers groentenpakket integraal op de composthoop te zwieren omdat je al begint te zweten bij de gedachte dat je die groenten allemaal zult moeten klaarmaken
-Bijna de lunchafspraak met je vriendin afbellen omdat William met Kate trouwt en je net moet vertrekken als zij uit de auto zal stappen en de kerk zal binnenwandelen

Maar... het is over. Vuilkar, fietsers, groentenpakket... ik treed jullie weer met een lach tegemoet.

Maar dat ik Kate niet goed gezien heb... dat blijft een beetje knagen.

2 opmerkingen:

  1. Dat is gewoon pms, jong. Na een paar dagen is dat over. Grappig maar ook herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht letterlijk juist hetzelfde :-)

    BeantwoordenVerwijderen