donderdag 20 januari 2011

Wasplan

Er moeten weer valiezen gemaakt worden ten huize D., en dat brengt altijd een beetje stress met zich mee. Want in die valiezen moeten kleren, die gewassen en liefst ook nog droog zijn, strijken daar doe ik niet aan mee. En aangezien mijn witte bloesje, het wollen kleedje en een zwarte katoenen trui mee moeten, heb ik een strikt wasplan opgesteld om alles nog mooi droog in de valies te krijgen tegen morgenavond.
Aan alles is gedacht:  de tijd die mijn wasmachine nodig heeft om mijn witte blouse te wassen, de zeldzame momenten die ik nog thuis ben om die kleren van was- naar droogmachien te verhuizen, de tijd die mijn witte blouse nodig heeft om droog te worden.
Kortom een wasplan om fier op te zijn, er staat niet voor niets coördinator op mijn visitekaartje.

Alleen ligt mijn wasplan al in duigen, ik had geen rekening gehouden met afgeschafte treinen waardoor ik een uur later dan voorzien thuis ben.
Misschien zou ik beter eens solliciteren bij de NMBS om strikte treinplannen op te stellen, ik kan ze misschien nog wat leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten