donderdag 6 januari 2011

Verjaardag






















Zes januari. De 3 koningen vinden Bethlehem. Verjaardag L. Smsje sturen of geen smsje sturen.

Ik denk aan die keer dat je gsm het begaf, teveel mensen die je een gelukkige verjaardag per sms wilden zenden, teveel mensen die aan je dachten, dat kon je telefoon niet aan.

Je was een fan van de vorige blog, je was eigenlijk één van de grootste fans. Het was zo leuk om jouw positieve commentaar te horen.  Dat deed deugd, ja jij kon zo enorm deugd doen.

Zou je deze blog ook goed vinden? Je hebt hem nooit kunnen lezen.  Ik denk wel dat je hem ook goed zou vinden want hij gaat over schoenen en zo, daar kon je over meepraten.

Zou je het ok vinden als we ongevraagd een foto van je posten?

Maar ik heb erop gelet, hoe kan ik het vergeten ‘Ei Bie , je witet é, van me goeie kant trekken’. Het is een foto van je goeie kant, van je grappige, betrokken en openhartige kant.
Van de kant die we ook zo hard missen, en niet alleen vandaag.

We drinken vanavond een gin gini en denken aan jou, aan C, aan je ouders en broer en aan je vele vriendinnen en collega’s die je vandaag niet kunnen smsen.

Elke en Bieke

Wie dat wil, kan ook hier een berichtje achterlaten.

1 opmerking:

  1. Mooi, Elke en Bieke. Wij hebben vandaag ook al aan ons straffe madam gedacht.

    Lien (& Fries)

    BeantwoordenVerwijderen