maandag 6 december 2010

Schoenmaker


Ik heb weer eens een schoenenprobleem. Mijn schoenen zijn kapot en er moet een nieuwe rits in maar de Mr Minute kan dat niet en dus moet ik naar de andere schoenmaker van Lokeren. 
Maar dat durf ik niet.
Anderhalf jaar geleden vroeg ik deze schoenmaker om een nieuwe rits in mijn witte sjakosj te steken. Maar toen ik mijn sjakosj ging halen bleek de rist 20 euro te kosten en had ik maar 10 euro op zak. En dus beloofde ik meneer de schoenmaker dat ik de volgende dag zou terugkeren met de andere 10 euro. 

Maar de volgende dag vergat ik terug te keren en de dag erop ook en na een paar weken durfde ik niet meer terug en nu kan ik dus niet meer terug. Want weet maar zeker dat de schoenmaker dit niet vergeten is, mijn ma wacht immers ook nog steeds tot Jo Lernout zijn pasfoto’s komt betalen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten