donderdag 18 november 2010

Mannen...

Ik ben soms een slecht lief. En dan heb ik het niet over het feit dat ik veel te veel zaag of de lichten altijd laat branden, ik heb het over vandaag en het niet hebben van een verjaardagscadeau voor mijn lief. Dat het vandaag zijn verjaardag is, en dat ik geen cadeau heb, komt eigenlijk door het feit dat hij zei 'Maar, ik moet niets hebben'. 
En dus had ik niets deze morgen en zal ik vanavond ook niets hebben.

Maar daarnet bedacht ik in de trein dat,  indien ik niets zou krijgen op mijn verjaardag (ook al had ik gezegd dat ik niets wou), het kot hier veel te klein zou zijn en ik zeker 4 weken lang als het meest ongelukkige meisje uit Lokeren zou rondlopen.
Want als ik zou zeggen: 'Ik moet niets hebben' bedoel ik eigenlijk: 'Ik wil op zijn minst een boeket rozen (liefst op mijn werk geleverd zodat al mijn collega's het boeket kunnen zien) en een andere attente verrassing zoals een een IPad of die schoenen van Jimmy Choo.'

En dus breek ik nu mijn hoofd over het feit wat mijn lief zou bedoelen met 'Ik moet niets hebben', want ik kan me niet voorstellen dat ie echt niets wil.

Mannen, ze zijn soms zo moeilijk om mee te leven...

3 opmerkingen:

  1. "Mannen, ze zijn soms zo moeilijk om mee te leven..."

    ahum :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heerlijk selfmade pompoensoepje ;-)
    de liefde van de man gaat door de maag hè

    BeantwoordenVerwijderen