woensdag 3 november 2010

Het leven in Arhus

Ik zit in Arhus. En het is hier koud.. en nat... en donker. Niet meteen mijn favoriete reisbestemming, maar soit ik zit hier nu en het is ook niet de bedoeling dat ik op vakantie ben, ik kom hier voor belangrijke zaken...biologische veevoeders bijvoorbeeld.

Heel leuk is het feit dat mijn hotelkamer recht in de loft van een stel Denen binnenkijkt, een stel rijke Denen volgens mij. En dus volg ik nu al twee uur hoe meneer Deen is thuisgekomen, mevrouw Deen heeft goedendag gekust en hoe ze begonnen zijn aan het dagelijkse huishouden. Ik probeer ook de film te volgen op hun flatscreen, want mijn hotelkamer heeft die niet, maar dat is niet gemakkelijk. Er staat een guur windje waardoor er af en toe bladeren voor de flatscreen waaien.

Wel gezellig zo zakenreisjes naar Denemarken, jammer dat ik morgen uit mijn hotelkamer moet komen.
'K zou gerust nog een dagje Deense familie willen kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten