zondag 3 oktober 2010

Indian Summer

Ik heb een nieuw woordje geleerd vandaag…. ‘Indian Summer’. Volgens mijn lief is ‘Indian Summer’ het klimaattype van vandaag: zon, herfstkleurtjes en een windje dat echt heerlijk warm aanvoelt.
Mijn afscheid van de terrassen vrijdag was dus iets te voorbarig. Ik geef mijn fout met heel veel plezier toe. Ik vraag me wel af of zo een ‘Indian Summer’ ook tot het pakket slechte-gevolgen-van-de- climatechange behoort? Misschien beter van niet of anders mag ik er niet te lyrisch over doen...

Wel één nadeel aan die ‘Indian Summer’-dagen is natuurlijk dat ze zo onverwachts zijn, althans ik heb Frank gisteren het woord Indian Summer niet horen gebruiken. Gevolg is dat ik niet alleen mijn kinderen totaal overdressed naar buiten heb gestuurd maar zelf ook gedoemd ben om een jeans te dragen. Ik heb namelijk mijn benen niet onthaard en dus probeer ik te genieten van de voorstelling dat die warme wind ook langs mijn benen waait.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten