zondag 5 september 2010

Jason

Amai, donderdagavond ben ik toch bijna uit mijn zetel gevallen. Veel te laat besloot ik dat de werkdag erop zat en plofte ik mij in de zetel voor de Laatste Show. Omdat het dus veel te laat was, had mijn concentratie wel een erg laag niveau bereikt en kwam ik niet veel verder dan staren.

En toen staarde ik naar iemand van wie ik opmerkte dat hij precies het kapsel had van Jason Donovan en vijf minuten later had ik eindelijk door dat het gewoon Jason Donovan was, in levende lijve. Nog steeds met hetzelfde kapsel als 20 jaar geleden zat 'especially-for-you Jason' naast Michiel in de zetel.

Jason, mijn eerste liefde, mijn eerste cassetje. Hij zag er lang niet meer zo goed uit, hij zag er zelfs een beetje lelijk uit. Misschien had ie toch beter dat Duitse nektapijtje laten staan?
Omdat ik zo verblind was, had ik er geen idee van wat Jason daar eigenlijk kwam doen. Kan iemand mij dus helpen? Heeft ie misschien een nieuwe cd uit of gaat ie nog eens een duetje zingen met Kylie? Dat ik dat nog mag meemaken.



6 opmerkingen:

  1. wel beetje dom van jason om te slapen op zijn donsdeken, in zijn t-shirt, met alle ramen en deuren open en dan verwonderd te zijn dat het wat friskes is... 'Oei de stoof is uit...dan ga ik maar een beetje buiten staan en een liedje zingen'

    maar het blijft natuurlijk leuk hé, beetje jeugdsentiment

    bieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkig dan dit anoniem :)
    Hij is in België met een musical: 'the end of the world' ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wil jullie commetaar voor jullie houden
    of zijn julie zo'n schijnheilige mensen
    ik ben al 20jaar fan van hem en hij heeft nog very veel sucses waarom zijn haar anders doen het sta de jase heel goed
    of zijn jullie zo'n schijnhelig misschien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ anoniem 1: bedankt voor de info

    @ anoniem 2: leuk dat Jason nog echte fans heeft ook, en het niet alleen moet doen met nostalgische zieltjes als onszelf. Maar laten we eerlijk zijn, 20 jaar hetzelfde kapsel is zelden flatterend.

    Bieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echte nostalgie! Waar is de tijd dat ik zijn foto's uit elk tijdschrift knipte en in een map bewaarde!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... en rick astley dan? of milli vanilli?

    BeantwoordenVerwijderen