donderdag 1 juli 2010

de grote steeldag

Vandaag gaat de geschiedenis in als 'de-grote-steel-dag'. Dus geen regulier bericht deze avond maar een oproep.

Eerst richt ik mij tot de dief die deze nacht een ravage aanrichtte op mijn werkplek en mijn brave collega's beroofde van hun mac.

'Kun je me misschien de volgende keer een hint geven als je  steelplannen hebt. Dan ben ik zo slim mijn laptop 's avonds op het werk te laten en kun jij ervoor zorgen dat ik  de 
volgende dag noodgedwongen technisch werkloos ben.' 


Mijn tweede oproep richt zich tot de dief die deze middag de portefeullie pikte uit de handtas van mijn soldenjagende schoenen-en-andere-kwestiescollega.

'DIT IS NIET LEUK, temeer daar zij over enkele dagen het vliegtuig op wil en je daarvoor een geldig paspoort nodig hebt. Dus mocht je dit lezen gelieve de ganse portefeuille, inclusief geld terug te brengen naar het adres dat je wel ergens vindt in die portefeuille'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten