dinsdag 29 juni 2010

Winkeltip in Lokeren


Ik woon in Lokeren en daar ben ik trots op, of liever ik woon in Lokeren en probeer trots te zijn. Het is immers niet zo simpel om trots te zijn op Lokeren, vooral niet op woensdag marktdag.

Maarrrrrr…. Sinds kort is er wel iets. Vlak tegen het station ligt een winkeltje: ‘Outlet en tweedehands’ staat er in het roze op de vitrine geschilderd. Nu had ik tot op heden niet bepaald behoefte aan tweedehands uit Lokeren, verkeerdelijk ervan uitgaande dat tweedehands uit Gent stukken beter is. 

Om de één of andere reden ben ik toch eens binnengesukkeld. De tweedehands-afdeling is minimaal, de Lokeraar is dan ook nog niet echt vertrouwd met het feit dat kleding perfect kan doorgegeven worden na gebruik. De outlet-afdeling daarintegen mag er best wel zijn.

Ik heb me eigenlijk nooit echt vragen gesteld bij het principe outlet, als het maar mooi en betaalbaar was. Maar outlet zijn dus de collectiestukken die niet verkocht geraken, de sukkelaars van het seizoen dus. Gelukkig worden ze naar winkeltjes als Outlet-The store in Lokeren gebracht. En daar zijn het echt niet de kneusjes, maar die kleedjes die net dat tikkeltje meer hebben, die goed zitten en voor jou gemaakt zijn. Toegegeven, het is nog steeds duurder dan de H&M of JBC, maar na 30 jaar te hebben doorgebracht in confectiekleding vond ik het hoog tijd om mijn blikveld te verruimen. 
Een rasechte fashionista zal ik waarschijnlijk nooit worden maar die enkele designerstukken in mijn kast fleuren de boel behoorlijk op, en staan me bij in dipjestijd….

Outlet- The Store
Stationsstraat 34
9160 Lokeren

2 opmerkingen:

  1. + er schuinrechtover is er een kapperszaak "Stay Gold" met natuurlijke haarproducten!! Zowel kleuring als shampoo en styling.

    Binnenkort ga ik er zelf langs voor mijn zomercoupe ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor de tip, was nog op zoek naar een goeie kapper in Lokeren

    BeantwoordenVerwijderen