maandag 14 juni 2010

Gemist

Ik heb het gemist... de eindshow van de verkiezingen. Wegens professionele verplichtingen kon ik niet languit in mijn zetel genieten van nederlagen en overwinningen.  Niet dat ik zo graag op de hoogte wou gehouden worden op een potje 'bruggen bouwen', neen, ik had wel zin in een beetje emotie. Op een traan van Pieter De Crem hoop ik al lang niet meer, maar een beetje emotie van Bart De Wever had ik toch graag eens gezien. Een ontroerde Bart die vrouw en 20 kinderen bedankt of zo...Of Alexander met een ontgoocheld onderlipje dat zo goed past bij dat kindergezichtje van hem...
Maar bovenal natuurlijk wou ik onze ontgoochelde Jean-Marie zien. Den duts, hij werd al overal genegeerd in de pers en nu gaat de kiezer hem ook nog eens straal negeren. Moederziel alleen mag hij daar in de Kamer gaan zitten, één zeteltje ocharme. Op een stevige brug tussen Oostende en Brussel moeten we dus niet meer rekenen. Politiek kan toch ook drama zijn. Wat moet er nu met mevrouw De Baetzelier gebeuren? Als ik me niet vergis is Tien-om-te-zien ook al afgedankt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten