maandag 22 juni 2015

Het geluid van een drilboor


Mijn buur verbouwt zijn huis. Na een werkdag met veel problemen en weinig oplossingen kom ik thuis en hoor ik het geluid van een drilboor. Ik combineer koken met huiswerkbegeleiding en hoor ondertussen het geluid van instortende muren. En als mijn lieve maar drukke kindertjes dan eindelijk in hun bed zitten en ik in een zetel wil ploffen hoor ik het geluid van een sloophamer tegen een weerbarstige muur.
Maar ik blijf zen, want ik denk aan die tijd 5 jaar geleden, aan de stress en de paniek en die berg puin die ik maar niet minder zag worden. En ik denk aan mijn vriendin in haar huis zonder trap en haar verlangen naar een trap en een huis dat af is.

Het geluid van een drilboor kan zo relatief zijn.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten