woensdag 14 januari 2015

Goe zot

Als je 35 bent en je zit een maand lang elk weekend te blokken, dan heb je een probleem. Eigenlijk ben je gewoon een beetje zot. Maar zot of niet zot, het is wel belangrijk dat je je dan houdt aan enkele afspraken. Doe je dit niet dan kan je ademhaling al eens heel snel beginnen gaan, zo snel dat je het gevoel hebt dat je niet meer aan het ademen bent.

De belangrijkste afspraak is, denk niet aan volgende dingen:

1)Ooh... wat zou ik doen als ik niet moest blokken?

2) Waarschijnlijk gaan mijn kinders later zeggen dat ik er nooit voor hen was.

3) Ga ik eigenlijk ooit iets doen met dat diploma, als ik dat eindelijk heb?

4) Heb ik de voorbije jaren niet de belangrijkste momenten in het leven van mijn kinders gemist?

5) Als ik nu 5 dagen congé moet pakken, gewoon om die examens af te leggen, dan heb ik in de zomer dus 5 dagen minder congé.

6) Mijn oudste dochter kan nu nog altijd de 's' niet zeggen, dat is waarschijnlijk omdat ik te weinig oefen met haar.

7) Als ik volgende week mijn deadlines op het werk wil halen, ga ik een tandje moeten bijsteken 's avonds. Maar als ik een tandje moet bijsteken 's avonds, wanneer moet ik dan eigenlijk blokken? 's nachts?

8) Als je de 's' niet kan zeggen, mag je waarschijnlijk geen schooljuffrouw worden? Oei, k verkloot hier dus eigenlijk de droom van mijn dochter.

9) Maar als ik 's nachts ga moeten blokken, dan ga ik niet kunnen slapen en als ik niet genoeg slaap, ga ik dat toch niet volhouden?

10) Als ik elk weekend een kilo m&m's eet tijdens het blokken, ga ik dan niet dik worden?

11) Diëtisten met overgewicht, is dat eigenlijk geloofwaardig?
En nu ga ik weer ademen... en in.... en uit...

4 opmerkingen:

  1. Mijn dochter kon lang geleden de s niet uitspreken,goeie logo in de Durmelaan(Lokeren) heeft haar prima geholpen.(naam vergeten)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I feel your pain... :-) wij zijn inderdaad goe zot! Komaan, nog efkes!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen