zondag 23 november 2014

Hamburgerfeest

Ik ben kapot, mijn benen doen zeer en mijn stem is weg. Dat is omdat ik vandaag 1500 mensen een hamburger heb geserveerd. Dat waren er 3 maal meer dan voorzien. Maar ik deed het graag, want dat was in het teken van de wetenschap, en de wetenschap daar doe ik veel voor.
Maar beste mensen, die vandaag een hamburger kregen van mij, ik ben niet altijd even eerlijk geweest.
Soms was u nieuwsgierig waarom u een gratis hamburger kreeg maar soms was u gewoon content dat u eten kreeg, gratis en voor niets, en was u niet geïnteresseerd in het waarom.

Wel, mensen van deze laatste categorie, ik heb u hamburgers gegeven gemaakt van meelwormen.
U vond ze lekker, dat hebt u gezegd, dus waag het niet om verontwaardigd te zijn.

En u weet dus dat ook iets dat niet gemaakt is van een koe of een varken lekker kan zijn, onthoud het en knoop het in uw oren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten