dinsdag 8 juli 2014

The day after

Ken je dat, dat vreselijke katergevoel, na een zwaar nachtje. Meestal valt het op zondag maar omdat  de Werchterwei ook op zondag nog vol staat, viel het deze keer op maandag.
En dus liep ik hier rond als een zombie gisteren, de gedachte dat ik eigenhandig een  boterham zou moeten smeren, maakte me al ongelukkig. De vrolijke deuntjes van mijn jongste dochter deden mijn hoofd knallen.
Een hoofd dat niet alleen pijn deed omdat ik vergeten was dat je met diezelfde bonnetjes ook water kon kopen, maar dat ook nog eens vol snot zat.
En dat snot, zat er omdat ik geen minuut wou missen van Bastille, (eigenlijk wou ik geen minuut missen van Dan Smith), omdat het water goot toen Bastille optrad en omdat mijn cowboybotten eigenlijk geen echte cowboybotten zijn en dus water-en modderdoorlatend zijn.

Maar dan komt dat moment dat het eindelijk geoorloofd is om in je bed te kruipen, je strekt je uit op je matras, je voelt dat je hoofd leeg wordt... en het volgende moment word je klaarwakker en zo fris als een hoentje wakker en blijkt dat de volgende dag is aangebroken.

Zaaaalig vind ik dat. De dag na de kater, dat is pas een day after!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten