maandag 28 april 2014

Boos kijken

Ik zat eens ontspannen in mijn auto, ik moet toegeven de keren dat ik er overspannen in zit, zijn veel talrijker. Maar deze keer dus niet, en dus vloekte ik niet toen ik nergens kon parkeren om dat kind af te zetten. Neen ik parkeerde mij dubbel, dat kan dus als je ontspannen bent. En dat was niet eens erg want alle auto's konden nog door, tenminste alle auto's die geen van die SUV's zijn die kindjes doodrijden zonder het te merken.
Maar toen kwam er dus een auto en daar zat een madam in, zo een moederfiguur met een zonnebril. Geen MILF dus, maar zo een typische gemakkelijk-kapsel-moeder. En die keek boos, heel boos, want ze moest natuurlijk een beetje trager gaan rijden. En ik schoot in de lach, want wat een lelijk gezicht is dat, van die moeders die je vanuit hun auto boos aankijken.
 En ik dacht ook, oei, ik heb misschien een schoner kapsel maar ik kijk ook vaak boos vanuit mijn auto.

En daar is nu dat nieuwe voornemen, ik zal nooit meer boos kijken vanuit mijn auto. Dat is echt, echt een erg  belachelijk en lelijk zicht. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten