zondag 2 maart 2014

De ultieme test

Het ging een combi-test worden. Ik zou testen hoe het zat met mijn fysieke capaciteiten en uithoudingsvermogen, en tegelijkertijd nagaan hoe goed mijn mentale weerstand was. Hoe hard mijn geduld op de proef gesteld kon worden. En daarbovenop ging het een relatietest worden.
We zouden onze dochters samen leren skiën, zonder gebruik te maken van veel te dure skileraren.

En we zijn geslaagd, op alles. De dochters, die zijn niet getraumatiseerd en staan al te popelen om morgen die zware schoenen weer aan te trekken, ook al jeuken ze.
Elke spiervezel in mijn lichaam doet pijn van kindjes te duwen, te trekken, te slepen en op te rapen. Maar de gedachte aan het aantal verbrande calorieën verzacht de pijn.
Het geduld kan  blijkbaar langer op de proef gesteld worden dan ik aanvankelijk dacht en er moest zelfs niet gedreigd worden met afwezige desserts.
En de relatietest, die  hebben we ook goed doorstaan. We gaan hand in hand het restaurant in om die desserts te verzetten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten