woensdag 29 mei 2013

Guilty Pleasure

Mijn vriendinnen nemen 'Thuis' op. Als guilty pleasure kan dit wel tellen, dat er naar Thuis gekeken werd, dat wist ik, dat doe ik zelf ook, maar dat het ook opgenomen werd, dat wist ik dus nog niet. Op zich is het ook maar op een knopje duwen, maar toch zette het mij aan om ook een guilty pleasure te bekennen.
Als ik 's avonds van een vergadering naar huis rijd dan luister ik al eens naar Joe FM, naar de zus van Erika, Heidi, die advies geeft over de liefde en zo. Het advies vind ik maar niets, de muziek daarentegen. ...
Gisteren kon ik dus nog eens 'Se bastasse una canzone'  aanhoren. Ooit, in volle pubercrisis, één van mijn favoriete nummers.  Hoe zou het nog zijn eigenlijk met Eros? Leeft die mens nog?

Maar de guilty pleasure was nog niet teneinde, ik heb het gedownload en op mijn iPod gezet, ideaal voor die laatste kilometer van mijn looptoer als ik het eigenlijk niet meer zie zitten.

En Eternal Flame heb ik er ook op gezet, van The Bangles, je weet wel. Hoe zou het eigenlijk nog zijn met The Bangles? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten