zondag 23 december 2012

De gsm

Ambetante dingen in mijn leven, die kondigen zichzelf aan. Helaas heb ik het meestal te laat door. Na de kroniek van de aangekondigde gestolen portefeuille, volgt nu de kroniek van de verloren gsm.
Eerst was de oplader weg, helemaal verdwenen. En dus maakte ik mezelf toch bereikbaar met een oude nokia uit de schuif, een niet-slimme versie weliswaar.
En toen had ik door dat ik die slimme gsm eigenlijk ook kon opladen via mijn mac, maar ik was te lui om het kaartje te wisselen en dus bleef ik mezelf behelpen met de domme nokia.
Vervolgens ging ik eens naar de Matongé-wijk in Brussel en liet daar ergens mijn gsm achter...gelukkig de domme nokia.

Maar u kent het verhaal waarschijnlijk al, het is niet die gsm, het zijn die nummers die ik ga missen.

Ik stel voor dat iedereen die dit leest en  denkt dat ik gediend ben met zijn gsm-nummer,  me een smsje stuurt.
'Groetjes + naam', meer moet dat niet zijn. Al mag u natuurlijk ook altijd smssen dat u me supertof vindt. Altijd leuk in de regenachtige decemberdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten